Apr 29, 2009

Im leaving

hari ni antara hari2 terakhir berada di sini.. setahun sudah berlalu.. aku akan pergi ke tempat baru.. gembira ke? hahaha.. gembira gak la.. tp next monday dah kene gi tempat baru.. tak tau pulak keadaan mcmn.. ermmm nervous gak.. my fren yg rekomen.. aisehh nanti hi-expectation pulak kan.. TPM akan aku tinggalkan.. tempat yg pernah jd impian aku nk cari rezeki.. tp akan aku tinggal kan sehari 2 je lagi.. good by bas rapid kl dgn gelagat drivernya.. heheh

Goodby gak to bakal ex-co aku yg bole dikatakan best gak la walaupun kena keja ari sabtu.. selamat tinggal to Kak Nor yg byk tolog aku.. Quek yg rekomen aku keja sini.. Marina yg nk kawen bln 6 ni.. Eric - The Roti Man.. Fazree - de Macho man.. Kent- selalu tumpang kan aku smpi lrt.. Shabby - always flirt me.. Ana - penaik bas tegar ngan aku ... Dev - also de Macho guy.. Naga,Lashmi,Vjay,Mr B(w'll never forget ur word of Punani),Mr Leong and Mr Fong.. lupa lak Kak Bayah - Always bring bekpes every saturday.. i'll missed u all

2 comments:

cikceriacorner said...

bestnye wa..xpe yg lepas jadikan kenangan..mesti ada yg lg best menanti di sana..heheh

wawa said...

haah teq..