Apr 4, 2009

Bila April

ececeh..tajuk post aku cam lagu dr. fazley lak..kejap je dah masuk April..wishlist belum ada yg tercapai lagi..sob sob sob..
April ni aku dah kena tukar workstation lak..tempat yg aku rasa tak selamat tuk curi tulang(kadang2 je)..heheh.. mula2 bengang sket gak..tp dah lama2 ok je..lagi byk borak ada la..adeh!!
Desktop aku lak skang ni guna server..yg lama vga dah korup,,aisehh..bosan sungguh tak leh dgr mp3s kegemaran aku..
Bila ckp pasal April ni ada April fool kan so jgn la kita terikut2 coz April fool or April Mop ni sebenarnya tragedi yg menyedihkan bg Islam di Sepanyol suatu masa dulu!
ok la cau ..nikmati la lirik Bila April ni..walau pun lagu ni agak poyo tp sedap gak di dengar!
Bila April tiba
Hati mula berkata
Setahun lamanya
Perkenalan kita
Ku tanya padamu
Kapankah hatimu
Akan ku miliki
Selama abadi

Di April yang itu
Kau katakan padaku
Sabarlah menanti
Takkan lama lagi
Kau senyum bermakna
Padaku kau pinta
Berikanlah oh waktu
Kenalilah dirimu

Bila bila April
Aku menantimu, aku menantimu
Dan bila April, bila April
Dapatku pastikan, cintaku ini
Dan bila, bila April
Bibirku pasti akan bertanya
Kapankah kau milik ku..

2 comments:

cikceriacorner said...

wawa..emm xpenah la dgr lagu ni...hehehe..ape2 pon kite kene eppy sabau tau..heheh..tke cre wa..n love u..sesenang jumpe ye..

wawa said...

hehe yeke..yup..lama tak jumpa kan, miz u 2 bebeh