Jul 19, 2012

Ptyalism ~

Keadaan yang sgt menyeksakan bg sy..stress jgk kadang2..hahaha..dh hilang loya dan muntah2 dtg pulak rembesan air liur yg sgt banyak.dah dekat 2 minggu..aduhai.
.tak ramai antara member2 sy yang pernah ade pengalaman air liur over ni..nak tidur pun payah sb asyik nk ludah je..pernah smpi letak gula2 or jambu dlm mulut sebelum tdo sb malas nk meludah..naseb baik xkena kerumun semut..kihkihkih xsenonoh mama sy ni ~baby dlm perut ckp~ 
kat ofis lg la..duk mengunyah je,,smpi lenguh dh nk pegang makanan or mkn gula2..paling xbest tengah kumpul air liur dlm mulut, tibe2 bos dtg sergah..mau segumpal air liur terpaksa ku telan..alahai..gelinyaaa..tp tahan je sb bos punya pasal..kihkih..teruk betul!!..
time solat lg la..xtahu nk buat mcmn dah...puasa dh sgt dekat, kalo kat ofis n tgh meeting xkan asyik nk meludah je..xsanggup pulak nk kepit plastik nk meludah..hahaha..ewwwww
Harap2 air liur terlebih ni cepat2 la berakhir..doakan sy ye kwn2!!

3 comments:

nOly nOrliana said...

weh..congrat's da preggy yek..wah pembawaan dpt ptyalism terus hehe..bp mggu da beb?
ee..syoknye....

wawa said...

oit..aku tak jwp sini hang g tanya kat fb naaa...hehehe aku rs lagi teruk dari muntah2 ni sb sosial jd down bila nk jupe or ckp dgn org jd susah yg amat..huwaaa..raya dtg le umh hehe..ko penah kene gini tak..harap2 tak lama, mcm muntah2 gak...

nOly nOrliana said...

haha..da lmbt sgt nk tggu ko jwp..aku buh la kt wall ko..meriah khenn..konfim aku mai umah ko yg kt KL la..aku xpnh mabuk ms preggy..sbb dua2 preggy zahir yg mabuk..muntah2 mmg xde hehe..all the best la..biasa pas 4 bulan smua akn ok..xde mabuk2 da..