Jan 17, 2011

kerinduan,terkunci dan salad kentang




dia sy dah balik laut.maknanya semakin menjauh. rindu sgt mencengkam jiwa sampai aku bertapa kat umh 2 hari 2 malam tanpa menjengah matahari..


nak di jadikan cerita,mlm sabtu lepas pintu bilik aku terkunci dek kerana angin yg bertiup kuat..habis pintu tu aku kopak..dekat 1jam 1/2 gak baru aku berjaye bukak..heheh sorry syg i termarah u plak sbb pintu..



dlm sy kerinduan dan terkunci,perot jd lapar tp ape pun xde kat dapur..perasaan malas nk kuar umh sgt menguasai..yg ade kentang n naget je..aku gigihkan diri menjadi omputeh..hehehe buat potato salad


->rebus 1 biji kentang di potong 8 tanpa buang kulit

->goreng 3 ketul naget then hiris nipis

->potong bwg besar,daun bwg

->then campur semua tu dgn 1 sudu besar mayo,lemon juice,blackpaper n sedikit garam.. hehe memang best..hilang kejap kerinduan dan kelaparan sy

1 comment:

cikceriacorner said...

eheheh..saya pon rindu awak jugak..hehe