Feb 17, 2009

Mampukah aku

setelah dia berlalu.. terlalu banyak kebenaran yg aku telah ketahui.. terkejut dan sebak aku mendengarnya.. aku terpaksa walau pun pahit tuk ku telan.. setelah sekian lama.. bodoh kah aku??? ya memang bodoh.. tp aku kena teruskan hidup ini.. mengingati yg lampau membuat aku sebak dan rasa terseksa.. sehingga ke hari ini masih byk perasaan itu.. tp aku akan cuba mengikis nya sedikit demi sedikit!
Hari2 ku lalui dgn tenang.. hanya Allah yg mengetahui.. akan kusimpan dgn rapi rahsia itu.. pdNya juga aku menangis dan mengadu.. tiada siapa akan phm kerumitan aku dan dia kecuali Dia yg esa..
Yg peliknya aku masih berhubung dgn dia.. tiada perasaan marah dan dendam!! terlalu baik kah aku?hmmmm hanya Allah yg tahu segalanya gelodak rasa ini.

2 comments:

cikceriacorner said...

wawa syg...aku tau ko mampu menbuatnya..yg penting kita tabah n sabar..lalui kehidupan ni ngan tenang...ko boleh wawa..

wawa said...

hehe.. ko pun sama.. nt jd tokeh sandwich jgn lupa aku yaaa!