May 14, 2009

menagih kaseh

ape perasaan korang bila kekasih lama muncul kembali.. kalau aku, dlm kes aku la aku yg tinggalkan org tu aku tak simpan dah perasaan aku pd dia..
tp masalahnya dia setia menanti.. penat aku explain naik menyampah pun ada. tp aku takut gak kalau aku tolak dia akan buat sumtig horror(hahah tak sesuai).. tp sanggup ke dia wat camtu kat aku.. kalau aku suka sikit pun tak pe la, ni dpt sms kuar nama dia je aku dah meluat,, mcmn nk get back kat dia blk... bila aku kata aku dah tak de perasaan dia kata take ur time syg.. yuksss! perkataan syg dia tu sebenarnya buat aku meluat.. takkan aku nk ckp yg dia takde ciri laki yg aku nak.. huahaha mcm la aku ni perfect.. penin aku.. dia sms aku tak balas alih2 bg topup, terpaksa la reply,reply pun pendek2 je.. ape yg buat kan aku dumb dia masa dulu coz masa dia pegi tanpa pesan then ada org lain yg dah tawan hati aku(masa ni la hati aku kenal cinta),, hai hati oo hati! sesuaila masa tu lagu 6sense tak bisa memilihmu aku tuju tuk dia.. aku memang tak leh terima dia kembali, walau hati ni kini bukan milik sesiapa tp cuma bukan untuk dia!aku hanya berharap yg dia paham tu n go for others..

2 comments:

cikceriacorner said...

wawa..
wat la yg terbaik..tp bg aku baik xyah..coz dia da wat mcm2 kat ko...

wawa said...

teq.. memang pun kan kan kan